Softish

I dag har det vart en lugn och skön dag. Det började med att jag, Johanna och Sofia åkte och plockade jordgubbar. Sedan fick vi i oss lunch på donken trots att magarna var fulla med bär. :) Efter det följde jag med Sofia på lite midsommarmatshandling. Galet mycket folk men vi lyckades ta oss igenom både city gross och systemet. Vi var ju inte stressade så allt flöt på lugnt. Lugnt har det även vart hemma. Har rensat lite ogräss med hjälp av katterna. Kalle har grejat med disken och så har vi vart ute och lekt med katterna. Nu blir det snart kvällsmat och film. I morgon är det midsommar och då ska jag inviga min nya klänning tror jag. :)


Johanna hade inga problem att knata runt i jordgubbslandet trots att barnet är beräknat att komma midsommardagen. Men magen var lite i vägen när hon skulle ta av sig regnkläderna. :)



Jordgubbar i baklucka och en omogen jordgubbe till Sanna och Sofia.


Frank leker med kamerasnöret när jag ska ta kort. Svinpälsen sitter bakom och glor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni får en bra midsommar! Kram!

2011-06-24 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback