Hemma

Bara för att man är hemma idag så betyder det inte att det är lugnt. Idag har jag redan haft besök av Sofia och Jehovas. Sofia kom och käkade lunch med mig och hade med supergod thaimat. Strax efter hon gått så kom två söta små tanter och ville prata om gud och gav mig tidningar. Har aldrig haft besök av Jehovas förut och trodde nog de ville komma in och prata men de såg väl att jag inte är någon förlorad själ eller något så de nöjde sig med att ge mig tidningar och prata om mina söta katter. Soft!


Har ni haft besök av Jehovas Vittnen någon gång? Man har ju hört massa roliga historier om det så jag är nästan lite besviken att det inte var roligare än det var. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback