Time flies

Så har det visst redan gått 2 dagar sedan jag bloggade. Får skylla på att jag faktiskt är uppe i något mycket roligt som kräver all min tid just nu. Men mer om det en annan gång. Idag har jag i alla fall blivit bjuden på la uva av Sofia och på ett kryddparty hos Johanna i juni. Två saker som innefattar bland det bästa jag vet. Nämligen att äta. Haha! Tur att man har ok gener för annars skulle jag nog vara stor som ett hus vid det här laget. Ok att jag kanske borde tänka över det där med treäningen lite. Var ju ett tag sedan sist nu och bikinisäsongen är ju i stort sätt redan här. :) Ok kanske inte just idag med tanke på att det både regnade och blåste asbabianmycket. Har testat nya polly idag kom jag på. MVG från mig vill jag lova. Mums! Nu ska jag sätta mig i soffan och fundera på om jag orkar laga punkan på cykeln eller om jag ska ta och göra det imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback