Tjoho!


Vart tog den här dagen vägen då? Kan hända att jag sov bort en stor del och att jag hängt i soffan tills nu. :) Igår var i alla fall en riktigt mysig dag. Fotograferingen var superskoj och det ska bli spännande att se resultatet sen. Kan vara så att jag nästan åt ihjäl mig igår för jag är typ fortfarande mätt. :D Synd att inte Sverige vann igår. Eller jag tippade ju Irland som vinnare men det sket sig ju det med. Tack för igår tjejer! Det var supermysigt. Får vi göra om både med och utan eurovision. :) Nu ska jag slänga mig i söngen med lite chirre och glo på tv. Mätt eller inte. Chips är svårt att låta bli. :) Lägger upp lite mer bilder från igår imorgon tror jag. Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv, det var supermysigt!

2011-05-17 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback