Vårfin

Var en tur till frisören i förmiddags och fixade till frillan. Så skönt. Nu är det lite ljusare igen. Mörkblond kanske man skulle kunna kalla det. Bra färg på mig och lättare att hålla efter än platinablont. :) Ska möta upp Johanna och Sofia ikväll för lite fikahäng. Sedan måste jag hem och städa lite.

Jag har påbörjat operation rensa förvaringslådorna hemma. Detta resulterar i att det nu ligger småprylar lite här och där i hela lägenheten. Jag är så dålig på att avsluta saker jag påbörjat. Men ordning och reda ska det bli. Och framförallt ska det rensas, rensas, rensas. Så mycket grejer man bara slängt ner för att man inte vet vad man ska göra av det. Sedan så har jag även lyckats blanda påsk och julgrejer i samma lådor. Det är inte det smaraste man kan göra precis. :) Eller jag och jag. Vi är ju 2 slarvisar här hemma.


I dessa kartonger ligger allt mellan himmel och jord i en salig röra. Men när jag är klar ska jag ha stenkoll på innehållet. Rensning och soirtering av 12 st förvaringslådor påbörjade. Att jag sedan har säkert 20 till där uppe och i förrådet känns ju lite så där halvskoj just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback